Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 31 May 2024 14:20:27 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusteatist nr 
2411201/12696 aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Mullavere küla, 
Tapa-Tartu 395,3-401,8 km// Pikkjärve küla, Tapa-Tartu raudtee R1// 
Uus-Pikkjärve// Visusti küla, Liivanurga// R18// R24// Tartu maakond, Tartu 
vald, Kastli küla, Raudteeäärse tee// Riba// Tapa-Tartu 409,5-415,1 km// 
R30// R32// Pupastvere küla, Sireli// Tormi küla, Tapa-Tartu 401,8-404,5 km 
(Kaarepere-Kärkna 10 kV maakaabelliinide lõigud ning mastalajaamad ja 
lõpumastid) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: § 35. Ehitusteatis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27000707>  (menetlus nr: 
433290), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (STELLA LAUR) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister